Ömrüm Seni Sevmekle Nihayet Bulacaktır

Ömrüm Seni Sevmekle Nihayet Bulacaktır...

Yok tabii öyle değil işin içyüzü değil mi?

Makamından mı gelir hüznü, bestesinden mi yoksa güftesinden mi bilemedim henüz, erdiremedim akıl. Ancak gelin görün ki, pek de sevmediğim rakıyı "şerefle" kaldırıp demkeşidelik mertebesine ulaşmak istedim dinleyince.

Yesari Asım Arsoy'un bestesiymiş, kendisi de seslendirmiş ya; yine de ben Münir Nurettin'den dinleme şerefine erişiverdim, gönlümü kaptırıverdim. Öyle makam bilgim olduğundan değil, okuduğumdan biliyorum; Hüzzam makamındanmış bu güzel beste... Evet, başında o cızırtı sesi yok hiç alışmadığımız ama neden bilinmez hasretini çektiğimiz amma yine de dinlenesi...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ardından çıtır çıtır plak sesi de gelir böyle..

ömrüm seni sevmekle nihayet bulacaktır
yalnız senin aşkın ile ruhum solacaktır.
son darbe-i kalbim yine ismin olacaktır
yalnız senin aşkın ile ruhum solacaktır
4 satırda bitirmiş amcam olayı işte. ağlasan ağlayamazsın bile. o kadar da güzeldir. ahh açıp dinleyesim geldi 500 kere.